شما با استفاده از این سایت و با داشتن اطلاعات صفر در مورد دفینه یابی به راحتی و به تنهایی می توانید به گنج خود برسید.

محل لوگو

بیت کوین


با سلام

شما با استفاده از لینک میتوانید بیت کوین رایگان بدست آورید!

فقط کافیست بر روی لینک  زیر رفته و گزینه SIGN IN را زده و با اکانت گوگل یا فیس بوک یا اینستاگرام خود وارد شده و بر روی گزینه FREE BTC در سمت چپ سایت کلیک کرده و در انتهای صفحه ی باز شده روی گزینه Roll کیلک کرده و بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید. ضمنا در طول روز حداکثر 7 بار میتوانید این کار را انجام دهید و برای اینکه اسم شما در سایت رجیستر شود باید حداقل 10 روز و روزی 1 بار این کار را انجام دهید با پیشرفت کار بعضی از پاداشها را سیستم به شما به صورت رایگان خواهد داد.

این سایت در اصل برای بازیهای شرط بندی میباشد اما توصیه اکید میکنم که وارد این بازیها نشوید چون در اکثر موارد شما بازنده خواهید شد. هنگامی که پول شما به حد نصاب رسید میتوانید آن را برداشت کنید.

اگر شما روزی 7 بار این کار را انجام دهید در ماه یه چیزی حدود 0.0105 بیت کوین دریافت میکنید که این با بیت کوین 250 میلیونی یه چیزی حدود 2میلیون و 600 هزار تومان در ماه میشود!

ضمنا این شرکت در پرداخت بیت کوین بسیار معتبر میباشد و فعلا ایران را تحریم نکرده است اما برای جلوگیری از هرگونه ضرر احتمالی بهتره که شما با فیلترشکن به این سایت متصل شوید.

 

فقط یک بار امتحان کن، واقعا جواب میده.

 

https://www.free-btc.biz/?r=1642824

 

کانال تلگرام برای توضیح بیشتر

https://t.me/OnlyfreeBitCoinReal

 

 

با تشکر از شما.

موفق و پر سود باشید.

  انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 110

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما